Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 1 de desembre del 2011

AUTOAVALUACIÓ 2.1

1. Grau de correcció de l'enviament. ¿Has respecteat la data, nom, format (.doc), pes…?
SI

2. ¿Amb el teu document has aconseguit claredat expositiva, bona estructura del document lliurat, bona presentació i correcció, estil engrescador, l'índex automàtic…? 
SI

3. Sobre el cas que has compartit. Analitza la seva coherència, adequació, estructura (variables i entrevista), importància de la situació, orientació de l'experiència explicada cap a l'aprenentatge significatiu, integració de les TIC… 
És prou coherent i adequat als reqisits que demanava tant en l'entrevista com a les variables. Al ser un projecte es basa ja amb l'Aprenentatge Significatiu que a més a més com a novetat dins d'aquest projecte en concret utilitza les TIC per tal de potenciar l'aprenentatge.

4. Valora fins a quin punt queda reflectit al teu informe una bona reflexió sobre els models d'experiències i l'aprenentatge significatiu (assimilació i utilització dels conceptes del mòdul 3). ¿Has utilitzat els següents conceptes: referència al problema (potenciar l'aprenentatge significatiu amb ajuda de les TIC), estructura de la història, estructura de la tasca o tasques, raonament basat en casos (RBC), bases o biblioteques de casos, situació i circumstàncies (importància del CONTEXT), diversitat d'enfocament del problema, detecció de vincles i semblances entre casos diferents de KITE i companys i aspectes significatius en relació al context personal i experiència pròpies, importància de la possibilitat de buscar i seleccionar casos que ens són familiars (vinculables als coneixements-experiència previs), constrast entre models diferents, importància de l'entrevista?
Algunes coses queden refletides, d'altres no.

5. Com valores la reflexió sobre el propi aprenentatge? Ha estat : aprenentatge significatiu? Com ho has raonat o argumentat al teu informe?
Ha estat aprenentatge significatiu i queda argumentat a l'informe quan especifíco que al tractar-se d'un projecte ja estas parlant sobre AS.

6. ¿Has analitzat adequadament el paper de la tecnologia: a) motor de cerca de la base de dades que permet seleccionar els casos en funció de determinades característiques de context, intencionalitat… que puguin acostar-se a les pròpies; b) accés remot a l'experiència dels altres; c) possibilitat d'interacció entre els que estan compartint el coneixement; d) aprenentatge d'eines tecnològiques (web, base de dades, cercador...) sense ser-ne del tot conscient...?
Sense ser-ne del tot conscient no.

7. Sobre la teva comunicació i participació voluntària a l'aula: estàs facilitant el seguiment del fòrum (tema, carpetes, fil, claretat en la comunicació, ajudes als altres, aportació de recuros, ajuda al coneixement…)?
Tenint en compte que hi ha temes que no domino massa el meu grau d'ajut no pot ser del tot esperat com m'agradaria.

8. Sobre el blog: l'has enllaçat bé, t'està ajudant a reflectir el teu aprenentatge de manera eficaç? Has revisat les teves afirmacions a l'avaluació inicial, per ex. respostes breu, preguntes trampa?
SI.

9. Proposta d'ampliació voluntària: aplicació dels models d'històries per a potenciar l'aprenentatge significatiu: a) primària o secundària; b)Adults, professorat
No he fet aquest apartat.

10. Autoqualificació: A+, A, A-, B+, B-…
B-

11. Altres observacions.
Com a petita opinió personal segueixo pensant que la quantitat de feina sobrepassa la quantitat de crèdits que té l'assignatura.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada