Total de visualitzacions de pàgina:

dijous, 26 de gener del 2012

Autoavaluació Pac 2 i assignatura

Al començar aquesta assignatura em vaig trobar amb moltes dificultats ja que la majoria de conceptes eren totalment desconeguts per a mi. Quan vam realitzar la primera Pac tenia unes idees clares sobre la relació de CTS que vaig mantenir però també que vaig ampliar i en algunes coses va haver un canvi i em va ser molt útil per a la meva pròpia feina. Però també he de dir que no vaig aconseguir o la resta de companys no van aconseguir que canvies la meva visió sobre la postura determinista, tot i que va ser interessant defensar aquesta postura quan jo no la comparteixo, he d’admetre que per moments vaig introduir-me en aquesta visió per poder defensar-la en el Debat.
En la segona Pac, ha estat molt diferent. Hem treballat de manera que mai ho havia fet i m’ha agradat. En l’activitat 2.1, vaig poder veure una forma de treballar que no ho havia fet i que queda molt ben estructurat i clar, l’entrevista directa amb el professor que realitzava l’activitat em va ajudar molt més a comprendre el treball que estaven fent i la forma de redactar-ho, el modelant d’històries és molt més interessant i atractiu per al lector. Sobre el mini projecte, personalment ha estat prou bé. Fer activitats a partir d’un problema o del propi interès dels nens sempre ajuda a que els alumnes estiguin més motivats a l’hora d’aprendre, a més a més, que els ajudem a combatre un problema i no deixant-lo de banda que és el que es fa normalment. Els alumnes aprenen a enfrontar-s’hi de manera passiva i intentant buscar la solució i no anar fent el problema casa vegada més gros. És una manera de treballar que la recomano ja que l’aprenentatge significatiu està present i és el que realment importa a l’aula avui dia.
L’altra part és el bloc, he de reconèixer que no l’he utilitzat gaire però més que res perquè no m’acaba d’agradar. Hi ha gent que el troba interessant, ja que és una bona manera d’expressar tot el que un vulgui, però jo no li acabo de trobar el fil, és per això que solament l’he utilitzat per posat les coses que anàvem fent i alguns comentaris a companys que hem pareixien interessants però res més.
Per acabar dir que he experimentat un canvi conceptual des del principi de l’assignatura fins ara al final, i sobretot fer menció al diferents tipus de programes que hem agut d’utilitzar, i especialment al Cmap Tools, el qual no tenia ni idea de com anava i que m’ha costat molt però finalment puc dir que sóc capaç de fer un mapa conceptual al propi programa, i això és un gran avenç per a mi.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada